بیماری مزمن کلیوی با Creatinne 2.3 باید دیالیز را من در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با Creatinne 2.3 باید دیالیز را من در حال حاضر

بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 آیا باید دیالیز در حال حاضر؟ در واقع، سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی دکتر می تواند تشخیص خشن با توجه به سطح کراتینین بیمار را می باشد. اما سطح کراتینین خود را نمی تواند به ما بگویید که دقیقا بیماری کلیوی در است، بنابراین ما نیز نیاز به برخی عوامل دیگر را به حساب. و سطح GFR یکی از مهم ترین عوامل است، دکتر حتی می توانید یک تشخیص دقیق فقط با توجه به سطح GFR بیمار ایجاد کند.

باید بیمار به بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 به دیالیز در حال حاضر؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما می توانیم یک نفر را بگویم که باید دیالیز را یا نه فقط با توجه به / سطح کراتینین خود را. اما در درمانگاه، حذف عوامل دیگر، کراتینین 2.3 در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله بافت کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده و بسیاری از آنها نکروز نیست، پس آن زمان خوبی برای بیمار به تعمیر آن کلیه های آسیب دیده است. است که می گویند تا زمانی که بیماران می توانند درمان مناسب را به موقع آنها ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از؟

به طور کلی، تا زمانی که درمان را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است از آن خواهد شد کمک قادر بیمار به دیالیز، اجتناب کنند. چرا که به عنوان کلیه های آسیب دیده تعمیر عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است، پس از آن کلیه ها به خوبی می تواند به خودی خود کار بنابراین بیمار نیاز به هیچ به دیالیز تکیه بفروش.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: